A Brandwatch 250 millió képet analizált a Twitteren és az Instagramon, hogy megtudja, melyek a legnépszerűbb márkák világszerte, melyek azok a vállalatok, amelyek logói a legtöbb, felhasználók által posztolt képen feltűnnek.
Európát egyértelműen az Adidas tarolta le, 51 országból 29-ben, köztük Magyarországon is a legtöbbször feltűnő logó az övék volt. A Nike lett a második, a legtöbb képen Lengyelországban és Portugáliában látható a logójuk - valószínűleg azért, mert a Nike szponzorálja ezen két ország foci válogatottját. A Mercedes Németországban, a BBC Nagy-Britanniában dominált, az erős hazai mintapéldájaként, az Apple viszont Ukrajnában tudott a legnépszerűbb lenni.
Ami az összesítést illeti, a világ 8 legnépszerűbb logója a következő:
Helyezés | Cég | Havi egyedi kép, amin a logó megjelenik |
1 | Adidas | 6.6 millió |
2 | Nike | 5.1 millió |
3 | 3.8 millió | |
4 | Emirates | 2.8 millió |
5 | Puma | 2.7 millió |
6 | Coca-Cola | 2.5 millió |
7 | Starbucks | 2.2 millió |
8 | McDonalds | 2 millió |